четвртак, 10. септембар 2009.

FOTKE,...



Sacuvao sam znacku nosioc stafete 1985. Kao i bedz Dan mladosti 1987. A tu su i znacke OSVS. vojna brigada OSVS Bratstvo jedinstvo je 1985 isla na omladinsku radnu akciju DRENICA-glogovac kod Pristine a 1987 na PESTER, Sjenica a to je ujedno maltene bio i kraj ORA u SFRJ! Bio sam ucesnik ORA.

Igman 1987. na pocetku cetvrte godine skolovanja smo krenuli na ekskurziju po SFRJ od Beograda preko Sarajeva,....Mostara,..sve do jadrana onda preko Sibenika, Zadra, Splita, Zagreba,..Ljubljane,.Bohinjske Bele,..



internat OSVS Bgd,...pred jedan cas vojne obuke,..jedino smo tada nosili uniformu sa grbom skole na rukavu,... desno se na fotki vidi restoran koji je tokom naseg skolovanja pretvoren u diskoteku tj..pivoteku,...bilo je pivo i preko radnih dana ali su ga ukinuli,...




XV klasa prva zajednicka fotka na pocetku skolovanja ispred muzeja 25. Maj





ovako je izgledalo trece odeljenje XV klase na pocetku skolovanja. Valdanos 1984. Spavali smo po cetvorica u jednoj kamp prikolici,..i svako jutro smo trcali pre dorucka uzbrdo,..
na fotki su izmesani ucenici xv klase u Valdanosu 1984. Zutim peskirom sam sakrio kupaci,..



cimeri iz 427. Nisam bio nizi od njih nego sam se stideo kupacih gaca koje su bile kao sorc a zaduzili smo ih pred period prilagodjavanja i kursa plivanja....


























Legitimacija ucenika vojne skole imala je svojih prednosti sa njom se nije placao gradski bus u Beogradu, Novom Sadu, Zagrebu,...




























Manjaca 1987. spavali smo u satorima svako odeljenje je imalo svoj sator sa krevetima na sprat.

















A na Manjaci je bio i letnji bioskop,..filmovi su bili ocajni ali to je bio jedini provod pred spavanje,..ako ne racunamo posetu poljskom wc-u koji je bio strava i uzas,...



Nalepnica JNA koju smo pred 25.maj lepili na majcu nasred grudi. Sacuvao sam jednu za uspomenu.
Ulzanica za stadion JNA povodom 25. Maja dana mladosti. Bio sam predsednik omladine klase te sam povremeno delio ulaznice za pozorisne predstave koje i nisu bile nesto omiljene ali zato su za fudbalske utakmice bile odmah razgrabljene. Za opkladu sam isao na jug da navijam za fljermutari ili tako nekako koji je igrao protiv partizana,..moja prva i jedina poseta nekoj utakmici a na stadion JNA smo osim na slet isli jednom i po kazni da cistimo sneg sa lopatama onim sirokim.
Eh, da sam onda sacuvao ulaznice sa utakmice bile bi danas antikvitet,.a tek prve halo kartice tamo negede 1988/9 koje su uvedene na VAKoV one su bile trazene kod kolekcioanara a bilo ih je na bacanje jer su pitomci iz BiH i Makedonije non stop telefonirali,...




























Vezbe za slet smo pocinjali jos u februaru u fiskulturnoj sali sa gumenim puskama,..


fotka iz 1987. XV/3 vogijevci na Va KoV sa jedne probe za slet povodom dana mladosti



























Matursko vece u hotelu Jugoslavija. Pronasao sam i pozivnice za proslavu. Minja Subota je bio voditelj veceri a pevala je i Zana Nimani a mi smo sedeli i pili, jeli,...bio je i kapetan Kemenj imre koji je dosao iz Slovenije da proslavi sa nama( on je bio zamenik nacelnika klase prve dve godine,...)










Do hotela Jugoslavija smo dosli iz Humske busevima a sve u pratnji vojne policije kao i ambulantnih kola koje su kasnije neke i vratile udobno do internata,....bilo je i neke fudbalske utakmice ujutro na stadionu internata ali ne secam se da li u pizamama?? Mislim da nismo ni budili mladje klase kao sto su starije budile nas,..


eh da je za vreme skolovanja bilo digitalnih foto aparata,...


3 коментара: