петак, 11. септембар 2009.

19.09.2009.

Pre neki dan me je nazvao Karlo na mobilni iz Austrije. Rece nasao je moj broj mobilnog na netu. Ispricali smo se i spomenuo je 19.09. da se u Beogradu okuplja XV klasa vojne gimnazije ( OSVS Bratstvo-jedinstvo).
Nasao sam na netu broj telefona Goce Todev ispricao se sa njime,..cuo sam se i sa Bojanom....nazvao Pujica,....eto i Ljupce je tu nazvao sam i Tot-a,.i tako neko se cuje sa ovim neko sa onim,..

Nazvao sam internat i pitao da li nesto znaju o susretu generacije,..pedagog nije znala uputila me je na psihologa Vanju,..on jos uvek radi,..ispricao sam se sa njime ali ni on nista nije znao o 19.09. Objasnio mi je da se uglavnom napravi organizacioni odbor,...i da se najavi susret generacije,..

Probao sam da saznam da li neko uopste tamo u Humskoj nesto zna o tome ali,..eto,..nadam se da ce ipak 19.09. pre podne doci do okupljanja u internatu i obilaska skolske zgrade u petra cajkovskog onako da prosetamo preko hajd parka ,.bez uzine, bez plavih skolskih kecelja, bez crnih skajskih tasni i patofni u njima,...
A bese i jedna mala kafanica u stadionu JNA preko puta internata kod MICE,...ma bip pivo je uvek bilo odvratno stolnjaci oni karirani i plehane pepeljare,....

Нема коментара:

Постави коментар